Evia Top: Τα υδροπλάνα μπαίνουν σε τροχιά - Ενδιάμεσος σταθμός θα αποτελεί η Χαλκίδα, η οποία θα εξυπηρετεί τα δρομολόγια του Βόρειου Αιγαίου

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019

Τα υδροπλάνα μπαίνουν σε τροχιά - Ενδιάμεσος σταθμός θα αποτελεί η Χαλκίδα, η οποία θα εξυπηρετεί τα δρομολόγια του Βόρειου Αιγαίου

Με βάση το business plan, προβλέπεται η δημιουργία τουλάχιστον 150 υδατοδρομίων σε ολόκληρη τη χώρα με πρόβλεψη τη δημιουργία τουλάχιστον 1.000 θέσεων εργασίας. Η βάση των υδροπλάνων, το λεγόμενο μητροπολιτικό υδατοδρόμιο, το οποίο παρέχει δυνατότητα στάθμευσης 15 υδροπλάνων,
σχεδιάζεται να γίνει στην Ελευσίνα, με στόχευση να συνδέονται Αθήνα, Πάτρα, Κυκλάδες και Επτάνησα.
Ενδιάμεσο σταθμό θα αποτελεί η Χαλκίδα, η οποία θα εξυπηρετεί τα δρομολόγια του Βόρειου Αιγαίου. Η μέση διάρκεια των πτήσεων υπολογίζεται στα 30 λεπτά.
Το νέο, απλουστευμένο ρυθμιστικό πλαίσιο για τη λειτουργία των υδατοδρομίων, που θα οδηγήσει στην ανάπτυξη δικτύου υδροπλάνων στην Ελλάδα, θα είναι έτοιμο προς διαβούλευση μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ετέθη στη διυπουργική σύσκεψη. Επιφορτισμένος με τον φάκελο μεταφορών μέσω υδροπλάνων είναι ο υφυπουργός Υποδομών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, ο οποίος ετοιμάζει την απλοποίηση του νομοθετικού πλαισίου για τη διαδικασία αδειοδότησης των υδατοδρομίων. Μεταξύ των αλλαγών που εξετάζει το αρμόδιο υπουργείο είναι η δυνατότητα ίδρυσης και λειτουργίας υδατοδρομίων σε λιμάνια που έχουν ιδιωτικοποιηθεί (Πειραιά και Θεσσαλονίκης), σε μαρίνες αλλά και σε σύνθετα ξενοδοχειακά συγκροτήματα, με στόχο αφενός την προσέλκυση επενδυτών, αφετέρου την περαιτέρω αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος που προσφέρει η χώρα.