Evia Top: Γιατί δεν πρέπει να σώζετε τους αριθμούς των χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2019

Γιατί δεν πρέπει να σώζετε τους αριθμούς των χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών


Αναφορικά με την αποθήκευση των στοιχείων πιστωτικής κάρτας στο διαδίκτυο, είναι ξεκάθαρο ότι οι Αμερικανοί καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην ευκολία έναντι της ασφάλειας.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας έρευνας γνώμης της Bankrate που δημοσιοποιήθηκαν την
περασμένη εβδομάδα, 64% των ερωτηθέντων είπαν ότι σώζουν τους αριθμούς των πιστωτικών καρτών τους στο διαδίκτυο ή σε εφαρμογές για κινητές συσκευές. Η έρευνα, στην οποία ζητήθηκαν οι απόψεις Αμερικανών όλων των ηλικιών, φύλων, φυλών και τόπων κατοικίας, έλαβε χώρα διαδικτυακά από τη YouGov, μια εταιρεία δεδομένων κοινής γνώμης.

Το υψηλό ποσοστό των ατόμων που είναι διατεθειμένα να αποθηκεύσουν τις πληροφορίες τους προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι μόλις το 8% των συμμετεχόντων είπαν ότι η αποθήκευση των προσωπικών δεδομένων τους ήταν «πολύ ασφαλής». Το 44% θεωρούν ότι είναι «κάπως ασφαλής», ενώ το 31% λένε ότι «δεν είναι πολύ ασφαλής» και το 17% ότι δεν είναι «καθόλου ασφαλής».

Επιπλέον, η έρευνα βρήκε ότι 56% των συμμετεχόντων σώζουν τις πληροφορίες χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας στην ιστοσελίδας κάποιου λιανοπωλητή ή παρόχου υπηρεσίας, όπως η Amazon, η Walmart, η Netflix ή η Spotify, ενώ το 32% αποθηκεύουν τις πληροφορίες σε μια εφαρμογή κινητών πληρωμών, όπως η Apple Pay, η Google Pay ή η Samsung Pay.
«Μεταξύ χρόνου και χρήματος, οι άνθρωποι διαλέγουν τον χρόνο επειδή αφορά ουσιαστικά την ευκολία τους» λέει ο Paco Underhill, ερευνητής αγοράς και συγγραφέας του Why We Buy: The Science of Shopping. «Η ευκολία τροφοδοτεί τη σύγχρονη κατανάλωση. Γι’ αυτό οι άνθρωποι ψωνίζουν διαδικτυακά».

Οι καταναλωτές τείνουν επίσης να πιστεύουν ότι οι μεγάλες εταιρείες κατά κάποιο τρόπο τους φροντίζουν.

«Υπάρχει ένα επίπεδο εμπιστοσύνης με όποιον έχει ζητήσει τις συγκεκριμένες πληροφορίες, είτε είναι η Citibank, είτε η Walmart» είπε ο Underhill. «Υπάρχει η θεμελιώδης αντίληψη ότι εάν κάτι πάει πολύ λάθος, κάποιος θα το καλύψει».
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι οι προσφορές στους καταναλωτές που αφορούν δωρεάν δοκιμή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας αποδίδουν. Σχεδόν 6 στους 10 Αμερικανούς (59%) που εγγράφηκαν για μια δωρεάν δοκιμή επέλεξαν να πληρώσουν μετά το τέλος της δοκιμαστικής περιόδου. «Οι καταναλωτές δεν καταλαβαίνουν ότι η 30ήμερη δωρεάν δοκιμή μετατρέπεται σε συνδρομή επί πληρωμή εκτός εάν αποφασίσεις ενεργά να φύγεις» τονίζει ο Ted Rossman, αναλυτής στη Bankrate.com

Όσο για την αποθήκευση στοιχείων χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας στην ιστοσελίδα μιας εταιρείας λιανικής πώλησης, μπορεί η συγκεκριμένη πρακτική να υιοθετείται από το 56% των Αμερικανών αλλά ειδικοί όπως ο Rossman είναι σαφώς εναντίον της. «Δεν είναι καλή ιδέα» λέει ο ίδιος. «Υπάρχει ο κίνδυνος να παραβιαστούν τα δεδομένα σας, ή να σπαταλήσετε πολλά χρήματα· σε κάθε περίπτωση, θα σας ωφελήσει να μην υιοθετήσετε τη συγκεκριμένη πρακτική».

Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι τείνουν να δαπανούν περισσότερα χρήματα όταν χρησιμοποιούν πιστωτική κάρτα αντί για ρευστό ως τον τρόπο πληρωμής. «Όταν δίνετε ρευστό, ο εγκέφαλός σας αντιδρά, υπάρχει κάτι σαν πόνος» επισημαίνει ο Rossman. «Αυτό δεν το αισθανόμαστε τόσο πολύ με κινητές πληρωμές ή πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας. Η πληρωμή με ρευστό μειώνει την πιθανότητα αγοράς» καταλήγει.

Πηγή: fortunegreece.com