Ξεπέρασαν
τα 3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο πρώτο
πεντάμηνο του έτους, επίδοση που μεταφράζεται σε αύξηση 12,6% στα έσοδα των
αλυσίδων, που συνοδεύτηκε από «κατά τόπους» ανατιμήσεις και μικρή επιβράδυνση
του ρυθμού των προσφορών.
Αναλυτικότερα,
σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, στο πρώτο πεντάμηνο ο συνολικός τζίρος
διαμορφώθηκε σε 3,25 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 2,47 δισ. αφορούν κωδικούς
σταθερού barcode και τα υπόλοιπα 781 εκατ. ευρώ σε επί ζυγίω προϊόντα.
Σημειώνεται
ότι η μεγαλύτερη συμμετοχή αφορά την πρώτη κατηγορία σταθερού barcode, η οποία
εμφάνισε και τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης, στο 13,5% σε αξία και 13% σε όγκο.
«Πρωταθλητές» του πενταμήνου αναδεικνύονται τα προϊόντα οικιακής φροντίδας, η
αξία των οποίων στο εξεταζόμενο διάστημα ενδυναμώθηκε κατά 21,2%. Διψήφιο
ωστόσο είναι και το ποσοστό της αύξησης στα έσοδα των τροφίμων, που αποτελούν
το 80% περίπου του συνολικού τζίρου, το οποίο διαμορφώθηκε σε 11,8%.
Πηγή:
naftemporiki.gr