Evia Top: To Facebook απαγορεύει περιεχόμενο που αρνείται ή στρεβλώνει το Ολοκαύτωμα

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Τετάρτη, 14 Οκτωβρίου 2020

To Facebook απαγορεύει περιεχόμενο που αρνείται ή στρεβλώνει το Ολοκαύτωμα

Το Facebook ανανέωσε τη Δευτέρα την πολιτική της ρητορικής μίσους για να απαγορεύσει «περιεχόμενο που αρνείται ή στρεβλώνει το Ολοκαύτωμα», τη γενοκτονία του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου του εβραϊκού πληθυσμού της Ευρώπης από τη ναζιστική Γερμανία και τους συνεργάτες της.

«Η απόφασή μας υποστηρίζεται από την καλά τεκμηριωμένη άνοδο του αντισημιτισμού παγκοσμίως και το ανησυχητικό επίπεδο άγνοιας σχετικά με το Ολοκαύτωμα, ειδικά μεταξύ των νέων» ανέφερε σε ανακοίνωση η Monika Bickert, αντιπρόεδρος της πολιτικής περιεχομένου. «Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα για ενήλικες στις ΗΠΑ ηλικίας 18-39 ετών, σχεδόν το ένα τέταρτο είπε ότι πίστευαν ότι το Ολοκαύτωμα ήταν μύθος, ότι ήταν υπερβολικό ή δεν ήταν σίγουροι», πρόσθεσε.

Αργότερα φέτος, το Facebook θα αρχίσει επίσης να κατευθύνει άτομα που αναζητούν όρους που συνδέονται με το Ολοκαύτωμα ή την άρνησή του σε αξιόπιστες πληροφορίες εκτός του κοινωνικού δικτύου, σημείωσε ο Bickert. Περίπου 6 εκατομμύρια Εβραίοι - τα δύο τρίτα του εβραϊκού πληθυσμού της Ευρώπης - σκοτώθηκαν μεταξύ 1941 και 1945, σύμφωνα με το Μουσείο Μνημείων του Ολοκαυτώματος των ΗΠΑ.

Το 2018, ο συνιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, προκάλεσε οργή γιατί είπε ότι η άρνηση του Ολοκαυτώματος δεν πρέπει να αφαιρεθεί από τον ιστότοπο επειδή δεν πίστευε «ότι σκόπιμα το καταλάβαιναν λάθος» οι χρήστες. Περιέγραψε τη μετατόπιση της στάσης του σε μία ανάρτηση στο Facebook τη Δευτέρα.

«Έχω αγωνιστεί με την ένταση ανάμεσα στη στάση για ελεύθερη έκφραση και τη βλάβη που προκαλείται από την ελαχιστοποίηση ή την άρνηση της φρίκης του Ολοκαυτώματος», έγραψε. «Η δική μου σκέψη έχει εξελιχθεί καθώς έχω δει δεδομένα που δείχνουν αύξηση της αντισημιτικής βίας, όπως και οι ευρύτερες πολιτικές μας για τη ρητορική μίσους» συμπλήρωσε.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που το Facebook αντιμετώπισε κριτική από την εβραϊκή κοινότητα. Το 2017, η ProPublica ανακάλυψε ότι οι επιχειρήσεις μπορούσαν να στοχεύσουν διαφημίσεις σε ανθρώπους που μισούν τους Εβραίους και το Facebook κατάργησε αυτές τις κατηγορίες διαφημίσεων.

Ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων έχουν επίσης κάνει εκστρατεία προκειμένου το Facebook να κάνει περισσότερα για την καταπολέμηση της ρητορικής μίσους, κάνοντας διασημότητες όπως η Kim Kardashian West και η Katy Perry να «παγώσουν» τους λογαριασμούς τους στο Facebook και στο Instagram, ασκώντας πίεση στην εταιρεία.


topontiki.gr