Evia Top: Black Friday 2020: Αλλάζει το lockdown τη μεγάλη ημέρα των εκπτώσεων;

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2020

Black Friday 2020: Αλλάζει το lockdown τη μεγάλη ημέρα των εκπτώσεων;


Διαφορετική αναμένεται να είναι για επιχειρήσεις και καταναλωτές η Black Friday του 2020. Όλοι είναι έτοιμοι για το κυνήγι προσφορών της Black Friday 2020. Ο θεσμός της «Μαύρης Παρασκευής» ήρθε και στην Ελλάδα το 2016 και απ’ ότι φαίνεται θα μείνει.

Ωστόσο, τη μεταφορά της «Black Friday» την πρώτη Παρασκευή που θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα μετά το lockdown και όχι την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου (27/11), διαδικτυακά, ζήτησαν οι έμποροι της Θεσσαλονίκης.

Αυτό ανέφερε, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης. Παράλληλα, ανέφερε πως με τον τρόπο που λειτουργεί στην Ελλάδα η Black Friday, θα ήταν προτιμότερο να καταργηθεί και πρόσθεσε πως «προκειμένου να υπάρξει ισορροπία, πρέπει να αναφέρουμε ότι θα πρέπει να γίνει την πρώτη Παρασκευή που θα ανοίξουμε όλοι τα καταστήματά μας και όχι διαδικτυακά την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα».

Όμως, μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια ανακοίνωση για αλλαγή της ημερομηνίας της Black Friday κάτι που σημαίνει ότι οι προετοιμασίες για τις 27 του Νοέμβρη συνεχίζονται.

Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος συστήνει στους καταναλωτές να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μη δελεάζονται από φαινομενικά εντυπωσιακές προσφορές οι οποίες σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να είναι παραπλανητικές.

Μια αξιόπιστη εμπορική ιστοσελίδα θα πρέπει να παρέχει:
  1. Την ταυτότητα του προμηθευτή (πλήρης εταιρική επωνυμία, έδρα, τηλέφωνα επικοινωνίας, email, ταχυδρομική διεύθυνση, ΑΦΜ και αριθμό ΓΕΜΗ).
  2. Τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος και την συνολική τιμή του συμπεριλαμβανομένων φόρων, επιβαρύνσεων, εξόδων αποστολής, τυχόν εξόδων σε περίπτωση επιστροφής κ.λπ.).
  3. Τη διαθεσιμότητα, τον τρόπο πληρωμής και αποστολής του προϊόντος.
Επίσης, συστήνεται στους καταναλωτές:
  • Να προτιμούν να συναλλάσσονται με γνωστά σε αυτούς ηλεκτρονικά καταστήματα.
  • Να είναι ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στην περίπτωση που ένα προϊόν πωλείται σε εξαιρετικά χαμηλή τιμή και να αποφεύγουν τις προσφορές που εμφανίζονται σε αναδυόμενα παράθυρα, αν προέρχονται από άγνωστους ιστοτόπους.
  • Να αποφεύγουν να παρέχουν προσωπικά δεδομένα αν δεν είναι απολύτως βέβαιοι για την ασφάλεια της ιστοσελίδας.
  • Να κρατούν αρχείο με τις συναλλαγές τους.


Newsbomb.gr