Evia Top: Καταγραφή των αναγκών και ύπαρξη του αναγκαίου ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την υλοποίηση της Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης των μαθητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Κυριακή, 15 Νοεμβρίου 2020

Καταγραφή των αναγκών και ύπαρξη του αναγκαίου ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την υλοποίηση της Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης των μαθητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα


 Ερώτηση και Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων προς την Υπουργό Παιδείας κατέθεσαν 25 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, με την οποία ζητούν καταγραφή των αναγκών και αναγκαίο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για την υλοποίηση της Σύγχρονης εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης των μαθητών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Στερεά Ελλάδα. 

Μετά και την πρόσφατη ανακοίνωση του δεύτερου “lockdown”, συνεπεία της αδράνειας και της μη έγκαιρης λήψης των αναγκαίων πρωτοβουλιών από πλευράς της Κυβέρνησης, έγινε μεταξύ άλλων γνωστό ότι η εκπαιδευτική διαδικασία σε ό,τι αφορά τους μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα υλοποιηθεί από τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου με σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, με τη διδακτική ώρα να κυμαίνεται από τριάντα (30) έως σαράντα (40) λεπτά σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, όπως αναφέρουν σε δημόσιες δηλώσεις τους στελέχη του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων.

Επιπροσθέτως, και με βάση τις πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, αναφέρεται ότι το αρμόδιο Υπουργείο έχει μεριμνήσει μεταξύ άλλων για την αναβάθμιση των δημοσίων δικτύων και ψηφιακών πλατφορμών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, τη συνεργασία Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και CISCO (Webex Meetings) δίχως χρέωση προς το Δημόσιο για την υλοποίηση της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και την ενίσχυση του εξοπλισμού σχολείων με περισσότερες από 80.000 φορητές συσκευές (53.000 από ΕΣΠΑ, πάνω από 10.000 από διαγωνισμούς ΠΕΠ και άνω των 20.000 από δωρεές).

Επειδή, είναι προφανώς απαραίτητο κάθε παιδί και κάθε εκπαιδευτικός να διαθέτει τα αναγκαία ηλεκτρονικά μέσα ώστε να μετέχει στην εκπαιδευτική – μαθησιακή διαδικασία, ενώ, κατά τα εκ μέρους των ειδικών επιστημόνων δηλούμενα, η διακοπή της εκπαίδευσης, εξαιτίας της έλλειψης δυνατότητας χρήσης ηλεκτρονικού μέσου, είναι κάτι το οποίο θα επιφέρει αρνητικές επιπτώσεις για τους μαθητές και θα δημιουργήσει μαθητές δύο ταχυτήτων, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ρωτούν την υπουργό:

-Δεδομένης της εκ μέρους των ειδικών επιστημόνων έγκαιρης, δηλ. προ οκτώ (8) μηνών, ύπαρξης δημοσίων δηλώσεων, αναφορικά με το δεύτερο κύμα της πανδημίας στο οποίο έχει εδώ και καιρό περιέλθει η χώρα μας και υπό το πρίσμα των ανωτέρω, ποιες είναι οι ενέργειες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών, σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό, όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας;

-Ποιες είναι οι προπαρασκευαστικές ενέργειες από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που έχουν γίνει από την περασμένη άνοιξη, σε συνεργασία με τις εποπτευόμενες απ’ αυτό διοικητικές υπηρεσίες εκπαίδευσης (ΠΔΕ και ΔΔΕ) στην Στερεά Ελλάδα, ώστε να υπάρξει πλήρης καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην εν λόγω Περιφέρεια;

-Ποια είναι τα αποτελέσματα των ως άνω ενεργειών, κατά το χρονικό διάστημα των οκτώ (8) προηγουμένων μηνών, εφόσον αυτές έχουν πραγματοποιηθεί;

-Για την ενημέρωση της Εθνικής Αντιπροσωπείας και των πολιτών παρακαλείται η αρμόδια Υπουργός, όπως καταθέσει το σύνολο των εγγράφων που πιθανώς διακινήθηκαν από και προς τα εκ μέρους της εποπτευόμενα περιφερειακά όργανα διοίκησης, κατά το διάστημα των προηγουμένων οκτώ (8) μηνών, σχετικά με την καταγραφή και ικανοποίηση των αναγκών όλων των μαθητών και εκπαιδευτικών σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό για τη συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.