Evia Top: Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού COVID-19

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2020

Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού COVID-19


Ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πολιτών Δήμου Χαλκιδέων, κατά την διάρκεια των έκτακτων μέτρων αντιμετώπισης του κορονοϊού COVID-19. Με γνώμονα την προστασία των πολιτών και την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19, μέσω του συνωστισμού μεγάλου αριθμού ατόμων στα Δημοτικά καταστήματα, ο Δήμος Χαλκιδέων συνιστά στους πολίτες να αποφεύγουν τη φυσική παρουσία στις υπηρεσίες και γνωστοποιεί τους εναλλακτικούς τρόπους εξυπηρέτησης των πολιτών, είτε τηλεφωνικά με το αρμόδιο τμήμα, στο οποίο ενδιαφέρονται να εξυπηρετηθούν, από τις 08:00 έως τις 15:00 είτε ηλεκτρονικά, μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Στην περίπτωση που η φυσική παρουσία του πολίτη είναι απολύτως αναγκαία, τότε η προσέλευση θα πραγματοποιείται κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης (ραντεβού).

Α) Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες Δήμου Χαλκιδέων

1. Δήλωση Διόρθωσης Επιφάνειας Ακινήτων έως 31-12-2020: tap2020dx@dchalkideon.gr

2. Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το ΚΕΠ, στο myKEPlive μέσω του gov.gr: https://www.gov.gr/.../exuperetese-me-telediaskepse-apo...

3. Ηλεκτρονικά Πιστοποιητικά : http://www.ermis.gov.gr/portal/page/portal/ermis/

4. Δωρεάν Εφαρμογή Novoville για Apple iOS και Google Android για:

Άμεση και υπεύθυνη ενημέρωση του Δήμου Χαλκιδέων για ανακοινώσεις και νέα μέτρα που λαμβάνονται, στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας.

Αιτήματα καθημερινότητας, όπου η ενημέρωση για τη διεκπεραίωση του αιτήματος και ο προγραμματισμός της απόλυτα αναγκαίας συνάντησης γίνεται ηλεκτρονικά, είτε μέσω της εφαρμογής, είτε μέσω αποστολής SMS.

      5.  Ηλεκτρονική Εξόφληση Λογαριασμών Δ.Ε.Υ.Α.Χ.:

https://deyax.dimoschalkideon.gr/.../exoflisi-logariasmon/

Β) Ηλεκτρονική Αλληλογραφία

Για τα παρακάτω ειδικότερα αιτήματα καθημερινότητας, μπορείτε να αποστέλλετε email ή να καλείτε στα τηλέφωνα :

1. Δημοτολογίου: argyro.segou@dchalkideon.gr 

2. Ληξιαρχείου: alexandros.pasxalidis@dchalkideon.gr

3. Προσόδων Δήμου (ΤΑΠ κλπ): kostas.pantreftakis@dchalkideon.gr 

4. Πολεοδομίας: domniki.gerou@dchalkideon.gr

5. ΔΕΥΑΧ: info@deyax.gr

6. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής: piotita.zois@dchalkideon.gr

Γ) Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση

Από ώρα 08:00 έως 15:00

Τηλεφωνικό κέντρο: 2221355151

Δ.Ο.Π.Π.Α.Χ. / Βοήθεια στο σπίτι: 2221020241

Διεύθυνση Καθαριότητας: 2221024444

Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών: 2221355141

Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών: 2221355151

Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών:

Λογιστήριο: 2221355164

Ταμείο: 2221355168

Προμήθειες: 2221355173

Διεύθυνση Προσόδων: 2221355146

Διεύθυνση Προγραμματισμού: 2221355115

Υπηρεσία Δόμησης (Πολεοδομία): 2221351151

Γεωτεχνική Υπηρεσία: 2221025301 και 2221025816

Υπηρεσία Πρόνοιας: 2221060154

Ληξιαρχείο: 2221085555

Δημοτολόγιο: 2221352006

ΚΕΠ:

1. ΚΕΠ 348 (Κέντρο): 2221062962 και 2221022600

2. ΚΕΠ 651 (Βούρκος): 2221350000

3. ΚΕΠ 651π (Κάνηθος): 2221086040 και 2221352202 και 2221352203

4. ΚΕΠ 517 (Βασιλικό): 2221351820 και 2221351821

5. ΚΕΠ 513 (Δροσιά): 2221062191 και 2221062192

6. ΚΕΠ 514 (Αυλίδα): 2221351715 και 2221351721

7. ΚΕΠ 1011 (Αρτάκη): 2221351916 και 2221351923

Δημοτική Ενότητα Αυλίδος: 2221031000

Δημοτική Ενότητα Ανθηδώνας: 2221351607

Δημοτική Ενότητα Ληλαντίου: 2221351801

Δημοτική Ενότητα Νέας Αρτάκης: 2221351928

Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.: 2221351128

Δ.Ε.Υ.Α.Χ.: 2221023518 και 2221022306 και 2221020440

Δ.Α.Ε.Π.ΠΕ.Χ.: 2221025287 ​