MY KTEO

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

"Ακόμη μια φορά είμαστε αντιμέτωποι με την αδυναμία του υπουργείου να ανταποκριθεί στις δύσκολες καταστάσεις που όλοι ζούμε"


Μετά από 12 εβδομάδες  με κλειστά σχολεία  στη Β’θμια εκπαίδευση και με το Δήμο Χαλκίδεων σε αυστηρό  lockdown  αποφασίστηκε από το υπουργείο παιδείας η επιστροφή στα θρανία  των μαθητών των γυμνασίων ενώ  θα συνεχίστεί η  εξ αποστάσεως εκπαίδευση στα λύκεια των «κόκκινων» περιοχών.

Ακόμη μια φορά είμαστε αντιμέτωποι  με την αδυναμία του υπουργείου να ανταποκριθεί στις  δύσκολες  καταστάσεις που όλοι ζούμε. Τα αυξημένα μέτρα προστασίας που είναι απαραίτητα για τη λειτουργία των σχολείων εξαντλούνται  στα  ανοιχτά παράθυρα βλ. δημοτικά, και στα διαφορετικά διαλείμματα. Μόνο σαν αδιαφορία  του υπουργείου  απέναντι στα παιδιά του λυκείου    μπορούμε να δούμε τις δύο ταχύτητες  που δημιουργούνται στην εκπαίδευση   με  τα κλειστά και ανοιχτά σχολεία ανάλογα με την εξάπλωση της επιδημίας .  Οι ανισότητες  στην εκπαίδευση  των παιδιών που προκύπτουν από αυτή την επιλογή   του υπουργείου δεν  απασχολούν  τους υπεύθυνους. Η απαράδεκτη  πολιτική παιδείας που ακολουθούν  αποδεικνύεται, ακόμα μια φορά,  με την τράπεζα θεμάτων για την  Α΄λυκείου, τις αλλαγές  στον τρόπο εισαγωγής  στην τριτοβάθμια, την  ορισθείσα ύλη των μαθημάτων για τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα που θεωρούν ότι έχει διδαχθεί επαρκώς με την εξ αποστάσεως, την αξιολόγηση των μαθητών για το α΄τετράμηνο παρ΄όλα τα προβλήματα και την ανεπάρκεια της εξ’ αποστάσεως  εκπαίδευσης. 

Ζητάμε:

Ασφαλή επιστροφή  όλων των τάξεων στα  σχολεία με ολιγομελή τμήματα 12 ως 15 μαθ/τμήμα ανάλογα με την αίθουσα

Επαναλαμβανόμενα τεστ  σε εκπαιδευτικούς και μαθητές

Πρόσληψη  προσωπικού καθαριότητας  από τον δήμο για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες καθαριότητας  

Ασφαλή μετακίνηση των μαθητών με τα ΜΜΜ

Δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας  για όλη τη σχολική κοινότητα ( όχι μάσκες αλεξίπτωτα)

ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ  ΚΑΙ  ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ  ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ  (ακόμα και φούστα φτιάχνεις) ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

ΤΑ ΛΥΚΕΙΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ  ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ