Evia Top: «Σε υπολειτουργία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας από τη μη σύγκληση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων»

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Τρίτη, 2 Φεβρουαρίου 2021

«Σε υπολειτουργία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας από τη μη σύγκληση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων»


Μετά τις εκλογές- «παρωδία», με απόλυτη ευθύνη της κυβέρνησης, και την αποστομωτική απάντηση που έδωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος, απέχοντας σχεδόν καθολικά από τις εκλογικές διαδικασίες, καθώς η αποχή ξεπέρασε το 95%, που είχε ως απότοκο τις μαζικές παραιτήσεις των αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Εκπαίδευσης, δεν έχει αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία του συνόλου των σχετικών διοικητικών διαδικασιών, απολύτως απαραιτήτων για την ομαλή εκπαιδευτική λειτουργία, γεγονός που καθιστά ομήρους τους εκπαιδευτικούς της χώρας, μόνιμους και αναπληρωτές.

Ειδικότερα, στη συντριπτική πλειοψηφία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης των Νομών της χώρας, διαδικασίες όπως, μεταθέσεις, αποσπάσεις, διαθέσεις, τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, άσκηση ιδιωτικού έργου, ένταξη σε μισθολογικό κλιμάκιο και πληθώρα άλλων διοικητικών πράξεων βρίσκονται σε αναστολή, λόγω της αδυναμίας σύγκλησης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων.
Επειδή, η αδυναμία σύγκλησης των Υπηρεσιακών Συμβουλίων θέτει σε ομηρία τις υπηρεσιακές μεταβολές για το σύνολο σχεδόν των μονίμων και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών λειτουργών της χώρας, διαταράσσοντας κατ’ επέκταση την ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία,
Επειδή, ο μόνος δημοκρατικά νομιμοποιημένος τρόπος να αποκατασταθεί η ομαλότητα στην εκπαίδευση είναι να παραταθεί η θητεία των αιρετών, που εξελέγησαν δημοκρατικά το 2018 και να διενεργηθούν οι εκλογές, όταν οι επιδημιολογικές συνθήκες το επιτρέψουν,
Επειδή, η απόπειρα συγκρότησης των σχετικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΠΥΣΠΕ, ΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΠΕ, ΚΥΣΔΕ, κ.λ.π) με διορισμένους από την κυβέρνηση, θα αποτελέσει απόλυτη χειραγώγηση τους, κάτι που μόνο η Χούντα τόλμησε να πράξει, συνεπώς είναι καταδικασμένη σε αποτυχία,

Ερωτάται η αρμόδια κα. Υπουργός:
- Προτίθεται να υιοθετήσει την πρόταση για παράταση της θητείας των Υπηρεσιακών Συμβουλίων, προκειμένου να αποκατασταθεί η ομαλότητα των διοικητικών διαδικασιών της εκπαιδευτικής κοινότητας της χώρας, προχωρώντας παράλληλα στη διενέργεια, με δημοκρατικές διαδικασίες εκλογών, με το πέρας της πανδημίας;