Evia Top: Χαλκίδα: Ιστορίες τηλεπικοινωνιακής τρέλας

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2021

Χαλκίδα: Ιστορίες τηλεπικοινωνιακής τρέλας


Ένα προσόν που πρέπει να έχει όποιος ασχολείται με την εξυπηρέτηση πολιτών είναι  η υπομονή και η ευγένεια. Κάτι τέτοιο φαίνεται ότι  είναι είδος σε ανεπάρκεια στο κατάστημα της  COSMΟΤΕ στη  Χαλκίδα. Αναγνώστης του eviatop που βρέθηκε  εκεί χθες έγινε μάρτυρας  σκηνών που παραπέμπουν σε ιστορίες καθημερινής τρέλας. Στην είσοδο υπήρχε για την αποφυγή συνωστισμού υπάλληλος για να ρυθμίζει την είσοδο των πελατών. Μάλλον όμως θύμιζε επιλοχία σε στρατόπεδο νεοσυλλέκτων παρά έναν ευπροσήγορο άνθρωπο που θα λάμβανε υπόψη του  την κούραση και την κρυφή αγανάκτηση που όλοι έχουν λόγω της πανδημίας. Μετά  το check in η συνέχεια δόθηκε στον γκισέ όπου ο άτυχος πολίτης προσπαθούσε να πει στην υπάλληλο τι ακριβώς ήθελε αλλά δεν τα κατάφερνε   διότι όσο μιλούσε η μάσκα έπεφτε , η υπάλληλος τον διέκοπτε και του ζητούσε να τη διορθώσει  χωρίς αυτή στο μεταξύ να αρχίσει να ασχολείται με το αίτημα του. Μιλούσε αυτός, τον διέκοπτε εκείνη για τη διόρθωση της μάσκας, Μια, δυο, τρεις, ο άνθρωπος γύρισε κι έφυγε και χωρίς βεβαίως να μπορέσει να πει τι ήθελε..