Evia Top: Νεκρός ο Mad Clip: Η πορεία του, η πρόσφατη καταδίωξη & η παραδοχή ότι του αρέσουν τα «γκάζια»

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Πέμπτη, 2 Σεπτεμβρίου 2021

Νεκρός ο Mad Clip: Η πορεία του, η πρόσφατη καταδίωξη & η παραδοχή ότι του αρέσουν τα «γκάζια»


Η είδηση του θανάτου του Mad Clip συγκλόνισε τον κόσμο της trap μουσικής. Aπό το πρωί νεαροί φαν της trap μουσικής και συνάδελφοί του πηγαίνουν στο σημείο του τροχαίου που σκοτώθηκε ο Mad Clip για να να αποτίσουν φόρο τιμής.

Ο 34χρονος τράπερ Mad Clip σκοτώθηκε σε τροχαίο που σημειώθηκε στις 02:30 τα ξημερώματα της Πέμπτης στην Λεωφόρο Αθήνας και Φανερωμένης στη Βουλιαγμένη Αττικής.

Πώς έγινε το τροχαίο

To  αυτοκίνητο μάρκας Porsche που οδηγούσε,  ξέφυγε της πορείας του και προσέκρουσε σε μια κολώνα και ακολούθως έναν μεγάλο ευκάλυπτο, όπου και ακινητοποιήθηκε. Η πρόσκρουση ήταν τόσο σφοδρή με αποτέλεσμα ο οδηγός, που όπως διαπιστώθηκε είναι ο 34χρονος Πίτερ Αναστασόπουλος, γνωστός ως Mad Clip να εγκλωβιστεί εντός του οχήματος και να χρειασθούν περίπου δύο ώρες οι πυροσβέστες για να τον απεγκλωβίσουν. Ο 34χρονος διακομίσθηκε στον νοσοκομείο όπου και υπέκυψε στα βαρύτατα τραύματά του. Τα τελευταία story που ανέβασε στο instagram ο Mad Clip, ήταν το βράδυ της Τετάρτης από το γάμο του Γιώργου Μπενουδάκη. Στο γάμο ήταν πολλά στελέχη της μουσικής βιομηχανίας. Ο Γιώγος Μπενουδάκης ήταν ο σκηνoθέτης του τελευταίου video clip του Mad Clip, για το τραγούδι «Mporei» που ερμήνευσε με την Ελένη Φουρέιρα.

H πορεία του

Τα τραγούδια του Mad Clip – το πραγματικό όνομα του οποίου ήταν Πίτερ Αναστασόπουλος – είχαν καταφέρει να αποσπάσουν εκατομμύρια views στο YouTube. Το όνομα Mad Clip στην πραγματικότητα είναι αρκτικόλεξο και σημαίνει Money and drugs Can’t live in poverty.

O Mad Clip ήταν Ελληνοαμερικανός. Ήρθε με την οικογένειά του στην Ελλάδα όταν ήταν 13 ετών. Στα 22 του πήγε στην Κύπρο όπου έκανε τις πρώτες του συνεργασίες στην trap μουσική. Επέστρεψε στη γενέτειρά του στη Νέα Υόρκη, αργότερα πήγε στο Λονδίνο και το 2016 εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα. Το 2004 εντάχθηκε στην μουσική κολεκτίβα Outkast Excellence.

Όταν ήταν 27 ετών ο ράπερ Τάκι Τσαν τον βοήθησε να κυκλοφορήσει το πρώτο του σινγκλ με τίτλο «Eimai Trelos».

Αργότερα κυκλοφόρησε το τραγούδι του «Dealer» που έγινε μεγάλη επιτυχία και έκτοτε ακολούθησαν πολλά γνωστά μουσικά κομμάτια, όπως το Kotera, Sinthikes κι άλλα. Είχε κυκλοφορήσει 4 άλμπουμ, το «Super trapper», το «O Amerikanos LP», το «Super Trapper 2» και το «Still Active» σε συνεργασία με τον Strat.

Ο Mad Clip είχε συνεργαστεί στο παρελθόν με την τραγουδίστρια Josephine και την Ελένη Φουρέιρα στο τραγούδι «Mporei»:

Ο ράπερ είχε γνωστός και με το όνομα «Αμερικανός», καθώς στα πρώτα του βήμα έγραφε και τραγουδούσε στα αγγλικά.

Ο Mad Clip τον Φεβρουάριο απασχόλησε τα μέσα ενημέρωσης, καθώς είχε γίνει γνωστό πως δεν σταμάτησε σε έλεγχο της τροχαίας, ενώ είχε ακολουθήσει κινηματογραφική καταδίωξη. Οι αστυνομικοί τον προσήγαγαν λίγη ώρα αργότερα. Τελικά σε βάρος του δεν σχηματίστηκε δικογραφία και αφέθηκε ελεύθερος.

Μια μέρα μετά την άγρια καταδίωξη ο Mad Clip μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram έδινε τη δική του απάντηση για το περιστατικό καταδίωξης από την ομάδα ΔΙΑΣ.

O trapper είχε παραδεχτεί ότι είχε γίνει καταδίωξη και στη συνέχεια είχε οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα.

«Καταδίωξη έγινε. Είμαι κοντράκιας. […] Είμαι γκαζάκιας… Μου αρέσει η μ@λ@κια, τι να κάνω. Εννοειται ξέφυγα από το περιπολικό, μπήκα στην Εθνική συνέχισα να τρέχω και στην πρώτη έξοδο του Ταύρου, βγαίνω και τυχαίνει να μου την πέφτει η ομάδα «Δίας».

Ωστόσο, ο trapper αρνήθηκε ότι πέρασε 4 κόκκινα φανάρια, λέγοντας: «Εννοείται ότι δεν θα ρίσκαρα να τρέχω στα στενά και να βάλω σε κίνδυνο τον κάθε πολίτη».

Και πρόσθεσε: «Σταματάω, βγαίνουν τα όπλα, αρχίζουν οι φωνές και με συνοδέψαν στο τμήμα του Μοσχάτου η ομάδα «Δίας». Θέλω να ξέρω το εξής: Πού στην Εθνική οδό έχει φανάρια; Εγώ δεν έχω ξαναδεί φανάρια.

Αν είχα κάψει 4 κόκκινα φανάρια μες στην κίνηση, δεν θα με πηγαίνανε αυτόφωρο και στον εισαγγελέα; Δεν είμαι ο γιος του Ωνάση. Είναι μόδα να κράζουμε την τραπ μουσική. Είναι μόδα αυτοί οι καλλιτέχνες να φαίνονται εντελώς κακοποιοί. Είναι μόδα επειδή έτσι θέλει να περαστεί. Δεν γουστάρουν την επιτυχία μας…η καταδίωξη έγινε, υπήρχε ένταση τα φανάρια όμως αδερφέ δεν έγιναν ποτέ».

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ