MY KTEO

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

Δεν σκύβουν το κεφάλι οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι μαθητές της Χαλκίδας – Πραγματοποίησαν συγκέντρωση και πορεία διαμαρτυρίας προς τις διευθύνσεις Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης



Δύσκολοι αντίπαλοι αποδεικνύονται για την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως οι δάσκαλοι, οι καθηγητές και οι μαθητές όλης της χώρας. Στη Χαλκίδα σήμερα το μεσημέρι, σε μία από τις πολυπληθέστερες συγκεντρώσεις των τελευταίων ετών,
ο Σύλλογος Δάσκαλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας και η ΕΛΜΕ Εύβοιας πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ταχυδρομείου στη Χαλκίδα, ενώ την ίδια ώρα μαθητές συγκεντρώθηκαν στο Στρογγυλό στην παραλία της Χαλκίδας. Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτυρήθηκαν για την κυβερνητική πολιτική και ειδικότερα για τα νέα νομοσχέδια του ΥΠΑΙΘ, που δυσχεραίνουν το έργο των εκπαιδευτικών και λειτουργούν σε βάρος της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Οι δυο συγκεντρώσεις ενώθηκαν στο Στρογγυλό και εκεί εκπρόσωποι των δασκάλων, των καθηγητών και των μαθητών εξήγησαν τους λόγους που απεργούν και διαμαρτύρονται. Στο σημείο βρέθηκαν και εκπρόσωποι Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και εκπρόσωποι άλλων συνδικαλιστικών φορέων, όπου δήλωσαν τη συμπαράστασή τους στους εκπαιδευτικούς και ένωσαν τη φωνή τους ενάντια στα σχέδια της κυβέρνησης και ειδικότερα του Υπουργείου Παιδείας. Όλοι μαζί έστειλαν ένα ηχηρό μήνυμα στην Νίκη Κεραμέως πως δεν τρομοκρατούνται και πως δεν συναινούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων και την καταπάτηση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Δήλωσαν έτοιμοι να συνεχίσουν τους αγώνες τους για την υπεράσπιση του δημόσιου σχολείου, της κοινωνίας και των εργασιακών δικαιωμάτων. Ακολούθησε μέσω της οδού Αβάντων πορεία προς τα γραφεία των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, οπού κατέθεσαν τα αιτήματά τους.  

Τι ζητούν οι εκπαιδευτικοί

Μεταξύ άλλων οι εκπαιδευτικοί ζητούν την κατάργηση του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, καθώς και συνολικά του νόμου Κεραμέως. Παράλληλα επισημαίνουν τα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, την ανυπαρξία ειδικού παιδαγωγικού και βοηθητικού προσωπικού, ενισχυτικής διδασκαλίας και παράλληλης στήριξης, για χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες, την ύπαρξη επισωρευμένων αίθουσες 25-27 μαθητών, έναντι του ρεαλιστικού και παιδαγωγικά αναγκαίου αιτήματος για 15 μαθητές ανά τάξη και την κατ’ εξακολούθηση επιλογή των κυβερνώντων για συνεχή αλλαγή εκπαιδευτικών - ακόμη και στα μέσα του χρόνου, αντί του αναγκαίου μόνιμου διορισμού προσωπικού, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια.

Επίσης βάλλουν κατά του «κόφτη» της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές, και της Τράπεζας Θεμάτων, που μετέτρεψαν τους μαθητές σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολέγια και υπογραμμίζουν ότι στην ιδιωτική τριτοβάθμια εκπαίδευση και τα κολέγια επ’ αυτής, εκδίδονται αμφίβολης ποιότητας πτυχία, τα οποία, όμως, αναγνωρίστηκαν από την κυβέρνηση της Ν.Δ. ως ισάξια με αυτά των πανεπιστημιακών τίτλων σπουδών.