Evia Top: Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Χαλκίδας: Υποβαθμίσεις, συγχωνεύσεις και άλλα… παρατράγουδα

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Κυριακή 19 Δεκεμβρίου 2021

Σύλλογος δασκάλων και νηπιαγωγών Χαλκίδας: Υποβαθμίσεις, συγχωνεύσεις και άλλα… παρατράγουδα


Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας με ανακοινώσεις και παραστάσεις διαμαρτυρίας έχει παρέμβει ζητώντας από το Υπουργείο και τη Δ/νση Π.Ε. Εύβοιας την κάλυψη των κενών από εκπαιδευτικούς στα σχολεία του Νομού.

Παρόλα αυτά αρκετά κενά παραμένουν ακάλυπτα και αντιμετωπίζονται από τις ίδιες τις σχολικές μονάδες με συμπτύξεις σε μια περίοδο που αυτό εγκυμονεί αυξημένους κινδύνους, διαταράσσει την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα στο 10ο Δ.Σ. Χαλκίδας δεν έχουν αναπληρωθεί κενά εκπαιδευτικών που δημιουργήθηκαν από δικαιολογημένες άδειες και αντί αυτού εγκαλούνται σε Ε.Δ.Ε. συνάδελφοι που αρκετό καιρό τώρα προσπαθούσαν να δώσουν λύση στο πρόβλημα που προέκυψε. Ο Σύλλογος δηλώνει τη συμπαράστασή του στους εκπαιδευτικούς του 10ου Δ.Σ. Χαλκίδας και καλεί τη Δ/νση να σταματήσει την Ε.Δ.Ε.

Αυτές τις μέρες επίσης γίναμε αποδέκτες της πρότασης της Δ/νσης Π.Ε. Εύβοιας και του Υπουργείου για υποβαθμίσεις και αναβαθμίσεις σχολείων του Νομού. Δυστυχώς η πρόταση στηρίχτηκε μόνο στα αριθμητικά στοιχεία των σχολείων χωρίς να συνεξετάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του μαθητικού δυναμικού των σχολείων, τα περιφερειακά σχολεία, τα κτηριακά προβλήματα και κυρίως την υποχρέωση όλων μας για παροχή ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας τους. Η υποβάθμιση των σχολικών μονάδων θα φέρει και την υποβάθμιση της μάθησης, αλλά με το χρόνο θα δημιουργήσει και τεράστια μαθητική διαρροή σε αυτά τα σχολεία.

Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας είναι κάθετα αντίθετος σε κάθε τέτοιο ενδεχόμενο.

Κάθετα αντίθετος στην αριθμητική και μόνο λογική για λειτουργία τμήματος (25 μαθητές ανά τμήμα ). Παλεύουμε για τη μείωση των μαθητών στην τάξη.

Στην εποχή της πανδημίας, της διαφοροποιημένης διδασκαλίας, των νέων αναλυτικών προγραμμάτων, της νέας εποχής στην εκπαίδευση δεν έχουν θέση οι υποβαθμίσεις και οι συγχωνεύσεις, αλλά η αναβάθμιση των σχολείων και η γενναία ενίσχυση μέσα από τον κρατικό προϋπολογισμό της Παιδείας.