MY KTEO

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2022

Σε λειτουργία η ιστοσελίδα για το νέο ταμείο επικουρικής ασφάλισης


Με ένα «κλικ» μπορούν από χθες να ενημερώνονται ηλεκτρονικά οι πολίτες για το νέο Ταμείο Επικουρικής Κεφαλαιοποιητικής Ασφάλισης (ΤΕΚΑ) μέσω της νέας του ιστοσελίδας teka.gov.gr.  
Το ΤΕΚΑ ξεκίνησε να λειτουργεί από 1.1.2022 και σε αυτό ασφαλίζονται πλέον οι νεοεισερχόμενοι στην αγορά εργασίας με υποχρέωση υπαγωγής στην επικουρική ασφάλιση. Υπενθυμίζεται πως από 1.1.2023 θα μπορούν προαιρετικά να ενταχθούν στο ΤΕΚΑ και όλοι οι ασφαλισμένοι κάτω των 35 ετών.

Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, μέσω της ενεργοποίησης του συγκεκριμένου διαδικτυακού τόπου, οι πολίτες θα μπορούν να έχουν γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στην πληροφόρηση που τους αφορά για όλα τα ζητήματα σχετικά με την επικουρική ασφάλισή τους, το νέο σύστημα κεφαλαιοποιητικής ασφάλισης, τις εισφορές που καταβάλλουν, το επενδυτικό πλάνο, καθώς και τις παροχές που θα λάβουν στο μέλλον.

Ειδικότερα, μπορούν:
• Να κατατοπιστούν για το νέο σύστημα επικουρικής ασφάλισης και τον τρόπο λειτουργίας του.
• Να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας των ατομικών λογαριασμών τους και την ηλεκτρονική πλατφόρμα MyTEKA (διαθέσιμη εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022).
• Να βρουν απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις τους.
• Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω στη λειτουργία του ασφαλιστικού συστήματος.
• Να πληροφορούνται άμεσα ό,τι νεότερο ανακοινώνεται σχετικά με τη λειτουργία του ΤΕΚΑ.

Η ιστοσελίδα είναι συμβατή με όλες τις κινητές και σταθερές συσκευές και θα εμπλουτίζεται διαρκώς με νέο υλικό και πληροφορίες για τους ασφαλισμένους και για τους εργοδότες.

Ταυτόχρονα προωθούνται και οι υπόλοιπες εκκρεμότητες για την ομαλή λειτουργία του Ταμείου, με τις προσπάθειες της προσωρινής διοικούσας επιτροπής να επικεντρώνονται ώστε εντός του πρώτου τριμήνου του 2022 οι πολίτες να μπορέσουν να ενημερώνονται για το ΤΕΚΑ από τη γραμμή εξυπηρέτησης 1555. Επίσης, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022 εκτιμάται ότι θα είναι διαθέσιμη η ηλεκτρονική πλατφόρμα MyTEKA, όπου θα μπορούν οι ασφαλισμένοι να λαμβάνουν άμεση, προσωποποιημένη και εξατομικευμένη πληροφόρηση για τους ατομικούς λογαριασμούς τους.



kathimerini.gr