Evia Top: Μπουραντάς σε Μητσοτάκη: Ο Νομός της Εύβοιας που είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους Νομούς δικαιούται τις υποδομές που θα έπρεπε να έχει αποκτήσει πριν από κάποιες δεκαετίες

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2022

Μπουραντάς σε Μητσοτάκη: Ο Νομός της Εύβοιας που είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους Νομούς δικαιούται τις υποδομές που θα έπρεπε να έχει αποκτήσει πριν από κάποιες δεκαετίες

 


Περιμέναμε να ακούσουμε κάτι και για τον υπόλοιπο Νομό, στον Τομέα των υποδομών κυρίως της οδοποιίας, αλλά δεν κάνατε καμία αναφορά επισημαίνει στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ο δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου Θανάσης Μπουραντάς  στην επιστολή του που έστειλε πριν λίγες μέρες

 Σας ενημερώνουμε ότι η τοπική κοινωνία αγωνίζεται για τον διαμήκη άξονα της Εύβοιας περισσότερο από 25 χρόνια, με κινητοποιήσεις στην Αθήνα στο Σχηματάρι, στη Χαλκίδα κλπ.

 

Υπενθυμίζουμε, ότι στην Εύβοια, από την καθιέρωση των ολοκληρωμένων Μεσογειακών Προγραμμάτων και των Κοινοτικών Πλαισίων Στήριξης, μέχρι σήμερα δεν έχει διατεθεί ούτε ένα ευρώ, από το Ταμείο Συνοχής, για την οδοποιία.

 Με αυτή τη συμπεριφορά της Ελληνικής Πολιτείας, η Εύβοια, που βρίσκεται δίπλα στην Αττική, έχει το χειρότερο και πιο επικίνδυνο οδικό δίκτυο στη χώρα.

 

Οι κυβερνήσεις δεν έλαβαν ποτέ υπόψη τους, ότι χιλιάδες κάτοικοι της Αττικής έχουν αγοράσει ή έχουν κατασκευάσει κατοικίες, κυρίως στην Νότια Εύβοια και όλες τις γιορτές και τους περισσότερους μήνες του έτους η κίνηση είναι πάρα πολύ μεγάλη. Το πρόβλημα είναι επίσης ότι δεν έχει μετρηθεί και η κίνηση ώστε να γνωρίζουν αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις τι ακριβώς συμβαίνει.

 

Επομένως κ. Πρωθυπουργέ και ο Νομός της Εύβοιας που είναι ένας από τους δέκα μεγαλύτερους Νομούς δικαιούται τις υποδομές που θα έπρεπε να έχει αποκτήσει πριν από κάποιες δεκαετίες.

 

Για να είμαστε όμως απολύτως ακριβείς, η Κυβέρνηση που ήταν πριν το 2010, προχώρησε σε ένταξη της παράκαμψης Βασιλικού με πιστώσεις του ΥΠΕΧΩΔΕ (Εθνικοί Πόροι) και σε διαγωνισμό και ανατέθηκε το έργο σε ανάδοχο ενώ είχε συμφωνηθεί ότι αμέσως μετά θα προχωρούσε σε δημοπράτηση η παράκαμψη της Αμαρύνθου.

 

Παράλληλα είχε προτείνει στα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, να χαρακτηριστεί ο διαμήκης άξονας ως Διευρωπαϊκό Δίκτυο. Αυτό έγινε τον Νοέμβριο του 2013 και χαρακτηρίστηκε ως Εκτεταμένο Διευρωπαϊκό Δίκτυο.

 

Δυστυχώς η χώρα μας, όπως είναι γνωστό, έζησε μια από τις μεγαλύτερες κρίσεις στην ιστορία της και όλοι οι σχεδιασμοί ματαιώθηκαν.

 

Κύριε Πρωθυπουργέ και εσείς έχετε δεσμευθεί για αυτά τα έργα, όπως άλλωστε και ο Υπουργός Υποδομών και επομένως είναι γεγονός πως περιμέναμε ότι δεν θα ξεχάσετε τις δεσμεύσεις σας.