MY KTEO

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2022

Το νέο τοπίο στο online delivery των σούπερ μάρκετ


Νέες συνεργασίες, επενδύσεις σε υποδομές και διεύρυνση των υπηρεσιών προς τους καταναλωτές διαμορφώνουν το καινούριο σκηνικό στο Οnline delivery των σούπερ μάρκετ.

Στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου κλάδου η πανδημία λειτούργησε αναμφισβήτητα καταλυτικά, με τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές να καλούνται να προσαρμοστούν πολύ σύντομα στις νέες συνθήκες που δημιουργήθηκαν λόγω των περιοριστικών μέτρων.

Σχεδόν 2,5 χρόνια η εικόνα τoυ online delivery δεν θυμίζει σε τίποτα εκείνη της προ πανδημίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown το 2020, το «μεγάλο στοίχημα» για τα σούπερ μαρκετ ήταν να παραδώσουν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σε όσο το δυνατόν λιγότερες μέρες, σήμερα η «μάχη» δίνεται στην ταχύτητα παράδοσης κάτω από 60' λεπτά.

Οι συνεργασίες των σούπερ μάρκετ με ηλεκτρονικές πλατφόρμες
Στην εξέλιξη αυτή σημαντικό ρόλο - πέραν των επενδύσεων σε υποδομές και ψηφιακά κανάλια – έπαιξαν και οι συνεργασίες που «γεννήθηκαν» ανάμεσα στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, οι οποίες μέχρι τότε λειτουργούσαν κυρίως για την παράδοση φαγητού. Συνεργασίες που όχι μόνο συνεχίστηκαν μετά την άρση των περιορισμών αλλά διευρύνθηκαν ενώ δημιουργήθηκαν και νέες.


CNN.gr