Evia Top: Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς στο πρόγραμμα “Erasmus+”

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022

Συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς στο πρόγραμμα “Erasmus+”


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η συμμετοχή του Δημοτικού Σχολείου Δροσιάς του Δήμου Χαλκιδέων (Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας) στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Erasmus+ Training courses for teachers and educational staff”.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα εγκρίθηκε από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, που αξιολόγησε θετικά την πρόταση του σχολείου με τίτλο: «Το σχολείο της συμπερίληψης και της καταπολέμησης του αποκλεισμού» και παρείχε την απαιτούμενη χρηματοδότηση.

Το πρόγραμμα με τίτλο “Preventing conflicts and tackling early school leaving” (πρόληψη συγκρούσεων και αντιμετώπιση της πρόωρης αποχώρησης από το σχολείο) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 10 και 17 Ιουλίου 2022 στην Μπολόνια της Ιταλίας με τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών: Λεωνίδας Σούλτος (Διευθυντής), Σοφία Χάσπαρη (Υποδιευθύντρια, εκπαιδευτικός ΠΕ06), Παρασκευή Μπούτση (εκπαιδευτικός ΠΕ70) και Μαρία Αναστασίου (εκπαιδευτικός ΠΕ11).

Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι ως άνω εκπαιδευτικοί συμμετείχαν σε επιμορφωτικές δράσεις, που περιελάμβαναν τη χρήση καινοτόμων εργαλείων Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), αλλά και την ανταλλαγή εμπειριών από την εκπαιδευτική κουλτούρα διαφορετικών συστημάτων εκπαίδευσης, μέσα από διαδραστικές ασκήσεις με εκπαιδευτικούς από πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Ρουμανία, Νορβηγία).

Με αφορμή την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο Διευθυντής του σχολείου κ. Λεωνίδας Σούλτος δήλωσε σχετικά: «Ολοκληρώνοντας μία ακόμη σημαντική πρωτοβουλία εκτός του συμβατικού σχολικού προγράμματος, επιστρέψαμε πιο πλούσιοι σε ιδέες, εμπειρίες και γνώσεις, για τη διαχείριση των πιο σύγχρονων και επιτακτικών προκλήσεων για την Εκπαίδευση. Στόχος μας, πλέον, αυτός ο “πλούτος” να μεταλαμπαδευτεί σε όλους τους συναδέλφους, αλλά και στο σύνολο της σχολικής μας κοινότητας, εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, ώστε το Δημοτικό Σχολείο Δροσιάς να γίνει ένα πρότυπο συμπερίληψης, ίσων ευκαιριών και αγάπης για τη μάθηση.

Επιθυμώ να συγχαρώ τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς που συνεργαστήκαμε στον σχεδιασμό της πρότασης και την παρακολούθηση του προγράμματος, αλλά και να ευχαριστήσω το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για την ευκαιρία που μας δόθηκε να συμμετέχουμε σε μια τόσο ωφέλιμη και ξεχωριστή δράση».