Evia Top: «Τουρισμός για Όλους»: Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί - Στην κορυφή η Αιδηψός

ΚΤΕΟ ΒΑΡΔΑΚΩΣΤΑΣ

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2022

«Τουρισμός για Όλους»: Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί - Στην κορυφή η Αιδηψός


Στα πολλαπλά οφέλη που επιφέρει το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» σε όσους πλήττονται από την κρίση, στις τοπικές οικονομίες λιγότερο δημοφιλών προορισμών και στη μέση ελληνική οικογένεια, αναφέρθηκε ο υπ. Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

Όπως τόνισε ο κ. Κικίλιας, το «Τουρισμός για Όλους» είναι ένα πρόγραμμα το οποίο αποτελεί αφενός μια ουσιαστική και έμπρακτη προσπάθεια να ανακουφιστούν όσοι δεν μπορούν ή δεν έχουν και αφετέρου μια σημαντική τονωτική ένεση για επαγγελματίες του τουρισμού σε εναλλακτικούς προορισμούς, ιδιαίτερα off season.

Αυξηση τουρισμού σε Αιδηψό και Τολό
«Στις πρώτες θέσεις με τις πιο υψηλές εξαργυρώσεις ψηφιακών καρτών για το 2022 είναι περιοχές όπως η Αιδηψός, το Τολό, η Αριδαία Πέλλας και η Θάσος. Αντιλαμβάνεστε πόσο σημαντικό είναι αυτό για τις τοπικές οικονομίες αλλά και για την εξισορρόπηση της τουριστικής κίνησης που είναι και βασικός στόχος μας», δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, μιλώντας στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ, και κάλεσε όσους δεν έχουν κάνει χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας τους να το κάνουν τώρα και τους επόμενους μήνες, απολαμβάνοντας ένα μοναδικό χειμερινό προορισμό.

Αναφορικά με την επέκταση της τουριστικής περιόδου επεσήμανε ότι ήδη έχει γίνει πράξη, ωστόσο οι προσπάθειες συνεχίζονται, προκειμένου η Ελλάδα να εξελιχθεί σε προορισμό που θα προσελκύει ταξιδιώτες καθ΄όλη τη διάρκεια του έτους. «Όταν είσαι στην κορυφή, οφείλεις να εργαστείς σκληρά και συλλογικά για να παραμείνεις εκεί, σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον. Γιατί τα έσοδα από τον τουρισμό στηρίζουν τη μέση ελληνική οικογένεια» είπε ο υπουργός, υπογραμμίζοντας τις ενέργειες που γίνονται για περαιτέρω αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανάπτυξη υποδομών αλλά και για έργα και στοχευμένες παρεμβάσεις, έτσι ώστε η Ελλάδα να καταστεί πρότυπο βιώσιμου τουρισμού.

Κικίλιας για 12μηνο τουρισμό
Σχετικά με το στρατηγικό σχεδιασμό για 12μηνο τουρισμό δήλωσε χαρακτηριστικά: «Συνεχίζουμε την προβολή της χώρας όλο το χρόνο. Δίνουμε έμφαση στη προβολή του χειμερινού/ορεινού τουρισμού, αναδεικνύοντας κυρίως εναλλακτικούς προορισμούς. Υλοποιούμε καμπάνια μέσω του ΕΟΤ και ξεχωριστή καμπάνια για τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό. Ενισχύσαμε και ενισχύουμε τον εγχώριο τουρισμό μέσα από το πρόγραμμα "Τουρισμός για Όλους" με πάνω από 120.000 νέους δικαιούχους στις αρχές του 2023. Μεταφέρουμε τις ομορφιές της ηπειρωτικής Ελλάδας και στις διεθνείς εκθέσεις, προβάλλοντας τον χειμερινό/ορεινό τουρισμό».


iefimerida.gr