MY KTEO

Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2023

«Εξυπηρέτηση πελατών» αποκτά ο ΕΦΚΑ


Μετά τις κινήσεις που έγιναν σε ψηφιακό επίπεδο για την γρήγορη έκδοση των συντάξεων όπως η ηλεκτρονική αίτηση της σύνταξης, το ψηφιακό ραντεβού, το συντονιστικό κέντρο ελέγχου του ΕΦΚΑ, το ψηφιακό δωμάτιο επικοινωνίας αλλά και αλλαγές όπως το νέο τηλεφωνικό κέντρο , τις αλλαγές στη δομή του management αλλά και την εταιρεία real estate, το υπουργείο Εργασίας με τη διοίκηση του ΕΦΚΑ φέρνουν τον οργανισμό ακόμη πιο κοντά στη λειτουργία μια ιδιωτικής επιχείρησης προσπαθώντας να βάλουν τέλος στην ταλαιπωρία ασφαλισμένων και συνταξιούχων. 

Γράφει η Αθανασία Ακριβού

Τελευταία κίνηση η τοποθέτηση υπάλληλων στην θέση υπευθύνου ροής κάτι δηλαδή σαν την εξυπηρέτηση πελατών που συναντούμε σε αρκετές επιχειρήσεις

Ο ρόλος του υπευθύνου ροής
Οι υπάλληλοι καθοδηγούν τους ασφαλισμένους που προσέρχονται στο υποκατάστημα αναφορικά με το ποιο τμήμα ακριβώς πρέπει να επισκεφθούν. Επίσης ενημερώνουν και εκπαιδεύουν τους πολίτες για τις παρεχόμενες ηλεκτρονικές υπηρεσίες του φορέα (που διευρύνονται συνεχώς) και για τη διαδικασία κλεισίματος ραντεβού μέσω της σχετικής πλατφόρμας.

Παράλληλα, προβλέπεται σε κάθε υποκατάστημα του ΕΦΚΑ η τοποθέτηση υπαλλήλου ροής που έχει ως βασική αποστολή να βοηθά και να κατευθύνει τους ασφαλισμένους στο αρμόδιο κάθε φορά τμήμα για τη διεκπεραίωση της υπόθεσής τους και να τους ενημερώνει για τα απαιτούμενα για κάθε υπηρεσία δικαιολογητικά και να συνδράμει στον έλεγχο της πληρότητάς τους. Με τη συνδρομή του υπαλλήλου ροής ο κάθε ασφαλισμένος θα ξέρει πού ακριβώς πρέπει να απευθυνθεί, κάτι που μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρόνου και μείωση της ταλαιπωρίας τόσο των ίδιων των ασφαλισμένων όσο και των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ.

Οι προσλήψεις
Έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία πρόσληψης υπαλλήλων υποδοχής και υπαλλήλων ροής στον ΕΦΚΑ μέσω του προγράμματος απασχόλησης μακροχρόνια ανέργων 55-67 ετών της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ), ωφελούμενοι του οποίου είναι άνεργοι αυτής της ηλικιακής κατηγορίας που είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα της ΔΥΠΑ για πάνω από 12 μήνες.

Αυτή τη στιγμή απασχολούνται ήδη 62 άτομα σε 27 υποκαταστήματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Κρήτη, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες πρόσληψης -που θα ολοκληρωθούν έως τις αρχές Μαρτίου- ακόμα 51 υπαλλήλων ροής και υποδοχής σε 23 υποκαταστήματα. Ο σχεδιασμός προβλέπει συνολικά την πρόσληψη 126 ατόμων σε 55 υποκαταστήματα του ΕΦΚΑ έως τις 15 Μαρτίου. Το επόμενο διάστημα θα συνεχιστεί το πρόγραμμα στελέχωσης με υπαλλήλους υποδοχής και ροής σε όλες τις δομές του Φορέα όπου διαπιστώνεται η ανάγκη για αυτές τις υπηρεσίες.



moneyreview.gr