Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2023

Μειώνουν τις Online δαπάνες τους οι καταναλωτές – Τι δείχνει έρευνα


Τις online δαπάνες τους σε δραστηριότητες που αφορούν στον τουρισμό και την ψυχαγωγία σκέφτονται να μειώσουν περισσότεροι από 7 στους 10 καταναλωτές, επιλέγοντας παράλληλα μάρκες που τους προσφέρουν καλύτερες εξατομικευμένες εμπειρίες.

Σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Salesforce η οικονομική αναταραχή προκαλεί ανησυχία στους καταναλωτές, με το 81% να δηλώνει ότι εξετάζει πιο προσεκτικά τον προϋπολογισμό του για τους επόμενους 12 μήνες, καθώς επιθυμεί να αξιοποιήσει καλύτερα τα χρήματά του.

Το ενδεχόμενο μείωσης των δαπανών για ταξίδια -ξενοδοχεία και media - ψυχαγωγία είναι πιθανό, με 78 % και 70 % των καταναλωτών, αντίστοιχα, να αναφέρουν σχέδια επαναξιολόγησης εξόδων για τους συγκεκριμένους τομείς.

Παράλληλα περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές επιθυμούν καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης από τις αγαπημένες τους μάρκες.

Η κακή εξυπηρέτηση είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι καταναλωτές σταματούν να αγοράζουν από μια εταιρεία. Σε ποσοστό60% οι καταναλωτές αναφέρουν ότι αναμένουν από κάθε τμήμα μιας εταιρείας να αντιδρά άμεσα στα αιτήματά τους με βάση τις πιο πρόσφατα επικαιροποιημένες πληροφορίες που τους αφορούν.

Το 40% σημειώνει ότι η μεγαλύτερη απογοήτευσή προέρχεται από συναλλαγές με εταιρείες που δεν προσφέρουν «συνδεδεμένες εμπειρίες», 35% όταν τους γίνονται ερωτήσεις τις οποίες έχουν απαντήσει στο παρελθόν και 33% όταν τους προσφέρονται προϊόντα που δεν τους αφορούν.

Σύμφωνα με την έρευνα της Salesforce, το επόμενο έτος, το 65% των καταναλωτών δηλώνει πως θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες που προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία στους πελάτες τους, ενώ το 72% των καταναλωτών θα παραμείνει πιστό στις εταιρείες εάν παρέχουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Σημειώνεται πως ο σημερινός καταναλωτής είναι πιο πιθανό να εκτιμήσει μια «συνδεδεμένη» εμπειρία με τον κλάδο της υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών σε σχέση με άλλους κλάδους.

Η ενίσχυση της εμπιστοσύνης μπορεί, επίσης, να αποτελέσει ευκαιρία για πιστότητα, δεδομένου ότι 76% των καταναλωτών δηλώνουν ότι ενθαρρύνεται η αφοσίωσή τους στις εταιρείες που παρέχουν ασφάλεια δεδομένων.



cnn.gr