MY KTEO

Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023

Τέμπη: «Η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα σταμάτησε πριν 3-4 χρόνια γιατί δεν υπήρχε προσωπικό»


Πρώην σταθμάρχης του Βόλου μιλά για την τραγωδία στα Τέμπη. «Το 2004 στον Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας».

Ένα πελώριο «γιατί» πλανάται πάνω από τις μάζες σίδερων στα Τέμπη, εκεί όπου διαδραματίστηκε η εθνική τραγωδία με δεκάδες νεκρούς και αγνοούμενους, λόγω της μετωπικής σύγκρουσης δύο τρένων.

Μιλώντας το πρωί της Παρασκευής (3/3) στο MEGA, ο πρώην σταθμάρχης Βόλου, Γιώργος Αποστολέρης κατήγγειλε τις τεράστιες ελλείψεις στον σιδηρόδρομο, ενώ αναφέρθηκε και στην απαιτούμενη εκπαίδευση των σταθμαρχών.

Ο κ. Αποστολέρης χαρακτήρισε τον σταθμό στη Λάρισα ως έναν «δύσκολο σταθμό» όπου ο φόρτος εργασίας είναι έντονος.

«Μέχρι πριν 3-4 χρόνια λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση και αυτό θα απέτρεπε κάθε μα κάθε λάθος που θα μπορούσε να κάνει ένας σταθμάρχης ή μηχανοδηγός. Το 2004 στον Βόλο υπήρχαν 28 σταθμάρχες και 36 κλειδούχοι, σήμερα δεν υπάρχει κανένας. Σταμάτησε γιατί δεν υπάρχει προσωπικό» είπε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

«Με 40 μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης, εξ ανάγκης τοποθετήθηκε εκεί»
Σχετικά με την εκπαίδευση των σταθμαρχών είπε ότι χρειάζονται πολλά χρόνια για να αποκτηθεί. «Με 40 μέρες δεν γίνεσαι σταθμάρχης και μάλιστα, δεν μπορείς να υπηρετήσεις σε ένα τέτοιο σταθμό με τόσο φόρτο εργασίας. Εξ ανάγκης τοποθετήθηκε εκεί. Η εμπειρία αποκτάται μέσω εργασίας σε μικρούς σταθμούς και με μεταθέσεις. Ο σταθμάρχης μπορεί να τηρήσει τον κανονισμό, ο κανονισμός δεν τηρείται».

Σύμφωνα με τον κ. Αποστολέρη και ο μηχανοδηγός της επιβατικής αμαξοστοιχίας «θα έπρεπε να κάνει μία εκφώνηση, που δεν έκανε ποτέ, θα την άκουγαν όλα τα τρένα, όλοι οι σταθμοί ότι θα πάρει την παρακαμπτήρια, δηλαδή τη γραμμή της καθόδου, και έτσι με την ανακοίνωση αυτή θα ενημερωνόταν και ο μηχανοδηγός της εμπορικής αμαξοστοιχίας. Στο μιλητό δεν γίνεται κυκλοφορία» ανέφερε.



iEidiseis.gr