MY KTEO

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2023

Η απαξίωση του ΟΣΕ σε αριθμούς τα τελευταία 4 χρόνια


Ανατριχιαστικά τα στοιχεία με τις ελλείψεις σε σταθμάρχες, κλειδούχους και προσωπικό στον ΟΣΕ. Πίνακες.
    
Γράφει ο Βασίλης Σκουρής

Από τους 414 σταθμάρχες που προέβλεπε το οργανόγραμμα του υπουργείου Μεταφορών που είχε συγκροτηθεί επί ηγεσίας Κώστα Αχ. Καραμανλή υπηρετούσαν μόλις 135 με μόνιμη σχέση εργασίας και 70 με μπλοκάκι!

Οι μισοί δηλαδή του προβλεπομένου!

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το άρθρο 10 του νόμου 3931 του 2010 προσδιόριζε δεσμευτικά τον αριθμό των εργαζομένων στην κυκλοφορία (σταθμάρχες και κλειδούχους) στους 860. Επίσης ρητά αναφερόταν πως αν παραστεί ανάγκη ο αριθμός αυτός μπορεί να αναθεωρείται, κάτι που δεν έγινε παρότι υπήρχαν και συνταξιοδοτήσεις κυρίως κοντά στο 2014-15!

Από το οργανόγραμμα για τον ΟΣΕ του Κ. Αχ. Καραμανλή προβλεπόταν επίσης σύνολο εργαζομένων 2182, ενώ –σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία- υπηρετούσαν στον Οργανισμό 732 εργαζόμενοι- όσοι δηλαδή θα έπρεπε να εργάζονται στην κυκλοφορία.

Όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία το 2010 όταν ανέλαβε η κυβέρνηση Παπανδρέου με υπουργό τον Δημήτρη Ρέππα, το ανερχόμενο χρέος του ΟΣΕ υπολογιζόταν σε 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ, από 3,5 δισεκατομμύρια το 2003!

Όπως είχε πει στη Βουλή στις 26 Οκτωβρίου του 2010 ο Δημ. Ρέππας:
-Το 2009 ο ΟΣΕ είχε έσοδα 250 εκατομμύρια ευρώ και δαπάνες για μισθούς 271 εκατ. ευρώ και μισθολογική δαπάνη 116 εκατ.
-Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2009 σε σχέση με το 2004 είχε 24% εργαζόμενους, αλλά αυξημένο κόστος μισθοδοσίας κατά 16%!
-Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργούσε χωρίς να έχει κάποια άδεια!

Ντοκουμέντο Α εδώ.
Ντοκουμέντο Β εδώ.



iEidiseis.gr