Προς αποκατάσταση της αλήθειας σε σχέση με δημοσιεύματα που πρόσφατα κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο για σοβαρή αστοχία στην κατασκευή της λωρίδας όδευσης τυφλών στο έργο «Ανάπλαση Παραλίας Αμαρύνθου» που εκτελείται από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Εύβοιας, θα θέλαμε να εκθέσουμε τα εξής: Η φωτογραφία (Νο.1) η οποία αρχικά αναρτήθηκε από συμπολίτη μας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δίνει εσφαλμένα την εντύπωση ότι η λωρίδα όδευσης τυφλών οδηγεί τον χρήστη σε εμπόδιο (προστατευτικό κιγκλίδωμα) και από τις δυο πλευρές της παραλίας, με αποτέλεσμα τη διακοπή της ομαλής του πορείας και τον προφανή κίνδυνο τραυματισμού του.Στις φωτογραφίες (Νο.2,Νο.3,Νο.4,Νο.5) οι οποίες αποτυπώνουν σε κοντινή λήψη τη λωρίδα όπως από αρχής κατασκευάσθηκε, παραδόθηκε στους συμπολίτες μας, και ακόμα σήμερα βρίσκεται στη θέση της, φαίνεται ξεκάθαρα ότι όχι μόνο οδηγεί με ασφάλεια τους χρήστες παράλληλα στο κιγκλίδωμα, με τη χρήση τεσσάρων γωνιών 90 μοιρών και των προβλεπόμενων σε υφή και κατασκευή πλακών, αλλά περιλαμβάνει και ασφαλή όδευση προς την πλευρά του δρόμου.
Τετάρτη 8 Μαρτίου 2023
Κελαιδίτης: Αποπροσανατολιστική εικόνα στην κατασκευή της λωρίδας όδευσης τυφλών στο έργο «Ανάπλαση Παραλίας Αμαρύνθου»
Προς αποκατάσταση της αλήθειας σε σχέση με δημοσιεύματα που πρόσφατα κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο για σοβαρή αστοχία στην κατασκευή της λωρίδας όδευσης τυφλών στο έργο «Ανάπλαση Παραλίας Αμαρύνθου» που εκτελείται από τη Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Εύβοιας, θα θέλαμε να εκθέσουμε τα εξής: Η φωτογραφία (Νο.1) η οποία αρχικά αναρτήθηκε από συμπολίτη μας σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, δίνει εσφαλμένα την εντύπωση ότι η λωρίδα όδευσης τυφλών οδηγεί τον χρήστη σε εμπόδιο (προστατευτικό κιγκλίδωμα) και από τις δυο πλευρές της παραλίας, με αποτέλεσμα τη διακοπή της ομαλής του πορείας και τον προφανή κίνδυνο τραυματισμού του.Στις φωτογραφίες (Νο.2,Νο.3,Νο.4,Νο.5) οι οποίες αποτυπώνουν σε κοντινή λήψη τη λωρίδα όπως από αρχής κατασκευάσθηκε, παραδόθηκε στους συμπολίτες μας, και ακόμα σήμερα βρίσκεται στη θέση της, φαίνεται ξεκάθαρα ότι όχι μόνο οδηγεί με ασφάλεια τους χρήστες παράλληλα στο κιγκλίδωμα, με τη χρήση τεσσάρων γωνιών 90 μοιρών και των προβλεπόμενων σε υφή και κατασκευή πλακών, αλλά περιλαμβάνει και ασφαλή όδευση προς την πλευρά του δρόμου.